Rower grawelowy Cannondale Topstone Carbon 3 GRX - 2x model 2026 color Smoke Black
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 14499.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rower grawelowy Cannondale Topstone Carbon 3 GRX - 2x model 2026 color Smoke Black
Cannondale Topstone Carbon 3 GRX 2x (model 2026) to najnowsza odsłona kultowego gravela, stworzonego z myślą o długich przygodach na szutrach, asfalcie i w terenie. Lekka rama z włókna węglowego BallisTec Carbon w połączeniu z systemem zawieszenia Kingpin Suspension zapewnia wyjątkowy komfort, przyczepność i kontrolę – bez dodatkowych ruchomych elementów.
Najważniejsze cechy:
-
Rama BallisTec Carbon z Kingpin Suspension – elastyczny tylny trójkąt tłumi drgania i poprawia trakcję, oferując komfort porównywalny z pełnym zawieszeniem.
-
Widelec karbonowy – redukuje wibracje i zwiększa płynność jazdy po szutrze i nierównościach.
-
Napęd Shimano GRX 2x12 – nowa generacja gravelowej grupy, zapewniająca jeszcze szerszy zakres przełożeń, płynną zmianę biegów i niezawodność w każdych warunkach.
-
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX – pełna kontrola i mocne hamowanie w każdej pogodzie.
-
Obsługa szerokich opon (do 45 mm) – stabilność i komfort na trasach bikepackingowych oraz technicznych odcinkach.
-
Wiele mocowań – możliwość montażu bidonów, toreb i bagażników, idealne rozwiązanie na długie wyprawy.
Dlaczego warto wybrać Topstone Carbon 3 GRX 2x (2026)?
To rower gravelowy klasy premium, który łączy nowoczesne technologie Cannondale z praktycznością w codziennej jeździe. Model 2026 to jeszcze większa wszechstronność, komfort i precyzja – idealny wybór dla gravelowców szukających roweru do wszystkiego.
Specyfikacja
| Rama | Topstone Carbon, Kingpin suspension system, Proportional Response construction, downtube Stashport, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, 27.2 dropper post ready, UDH, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, removable fender bridge, multiple gear/bottle mounts | |
| Widelec | Topstone Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 55mm OutFront offset, flat mount disc, internal routing, 12x100 thru-axle, triple bottle/gear mounts, fender mounts | |
| Korba | Shimano GRX 610, 46/30 | |
| Wkład suportu | Shimano BSA 68 | |
| Przerzutka przednia | Shimano GRX 820 | |
| Przerzutka tylna | Shimano GRX 820, Shadow RD+ | |
| Kaseta | Shimano HG710, 11-36, 12-speed | |
| Łańcuch | Shimano M7100, 12-speed | |
| Manetki | Shimano GRX 610, 12-speed | |
| Hamulce | Shimano GRX 610 hydraulic disc, 160/160mm RT70 rotors | |
| Dźwignie hamulcowe | Shimano GRX 610 hydraulic disc | |
| Obręcze | WTB ST i25 TCS, 28h, tubeless ready | |
| Piasty | (F) Formula cartridge bearing, 12x100mm centerlock / (R) Formula cartridge bearing, 12x142mm centerlock | |
| Szprychy | Stainless Steel, 14g | |
| Opony | WTB Resolute TCS Light, 700x42c, tubeless ready | |
| Kierownica | Cannondale 3, butted 6061 Alloy, 16 deg flare drop | |
| Mostek | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° | |
| Stery | Acros IS52/40 ICR | |
| Grips | Cannondale KnurlCork, 2.7mm | |
| Siodło | Selle Royal SRX Open | |
| Sztyca | Cannondale 3, 6061 Alloy, 27.2x350mm | |
| Rozmiar | 47, 51, 54, 56, 58, 61 | |
| SKU | C15175U | |
| * | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Geometria

Możliwy bezpłatny dowóz roweru przygotowanego do jazdy w promieniu 100km od naszej siedziby w Garwolinie. (Warszawa, Lublin, Piaseczno, Siedlce, itd)
Rower jest dostarczany w 100% gotowy do jazdy z podbitym przeglądem zerowym. !!!
Nie ma potrzeby oddawania roweru do serwisu w celu złożenia.
Każdy rower przed dostawą do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.