Rower gravel Romet Boreas Lite 1 bordowy
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 3154.00
towar niedostępny


Opis
Rower gravel Romet Boreas Lite 1
Rowery typu Gravel to wszechstronne maszyny, co z pewnością potwierdza model Boreas! Serce roweru stanowi frameset z aluminiową ramą i karbonowym widelcem. Pomimo zwartej geometrii, bez problemu pokonamy dłuższe dystanse w ciągu jednego dnia. Niezawodny napęd 1x10 SRAM Apex, pozwoli Tobie podjechać pod każdą górę, a hamulce tarczowe zagwarantują bezpieczeństwo podczas zjazdów. Dzięki możliwości zamontowania błotników i bagażnika, łatwo przerobimy Boreasa na rower typu wyprawowego.
Specyfikacja:
Widelec |
Carbon tapered | ||
Koła, rama |
700C / alu 6061 X-lite | ||
Rozmiar |
S - 52 cm / M - 54 cm / L - 56 cm / XL - 58 cm | ||
Widelec |
Carbon tapered | ||
Amortyzator tył |
— | ||
Napęd |
10 biegów | ||
Manetki przód |
— | ||
Manetki tył |
Sram Apex 10 speed | ||
Przerzutka przód |
— | ||
Przerzutka tył |
Sram Apex | ||
Mechanizm korbowy |
Sram FC-S350 40T 175 mm | ||
Hamulec przód |
Sram DB5 | ||
Hamulec tył |
Sram DB5 | ||
Tarcza hamulcowa przód |
160 mm | ||
Tarcza hamulcowa tył |
160 mm | ||
Opony |
WTB Riddler 700×37C 37-622 czarno beżowe | ||
Obręcze |
Ryde DP19 tubeless ready | ||
Piasta przód |
Guli aluminiowa na 6 śrub | ||
Piasta tył |
Guli aluminiowa na 6 śrub | ||
Kaseta/wolnobieg |
Shimano CS-HG500 11-34T 10 speed | ||
Kierownica |
Romet Gravel aluminiowa 420 mm FLARE | ||
Mostek kierownicy |
Romet aluminiowy 90/100/110 mm | ||
Sztyca |
Romet aluminiowa 27,2 mm 300/350/400 mm | ||
Siodło |
Romet Gravel | ||
Pedały |
FP-971 aluminiowe | ||
Lampa przód |
— | ||
Lampa tył |
— | ||
Waga |
10,6 kg |
Rozmiar |
XL |
L |
M |
S |
Przedział wzrostu w cm |
188-198 |
180-188 |
172-178 |
162-172 |
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).