Rower trekkingowy ROMET Gazela 28" Biało-Łososiowy
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 1549.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rower trekkingowy ROMET Gazela 28" Biało-Łososiowy 2023
Rower damski Gazela to klasyczny model trekkingowy stworzony z myślą o aktywnych cyklistkach. Dysponuje szeregiem zalet i jest niezwykle funkcjonalny.
Klasyka w nowoczesnym wydaniu. Gazela jest nadzwyczaj funkcjonalna i wszechstronna - poradzi sobie w miejskiej dżungli, na gładkich asfaltach a także w terenie i podczas dalekich wypraw z sakwami na bagażniku. Przystępna cenowo a przy tym nieustępująca jakością od wyższych modeli. W standardzie znalazł się przedni amortyzator, który wspomaga terenowe podboje, a także pełne błotniki, zestaw jasnego oświetlenia oraz wygodne siodełko renomowanej marki Selle Royal. Za zmianę przełożeń odpowiadają sprawdzone komponenty marki Shimano.
Specyfikacja:
Widelec amortyzowany
Koła, rama 28" / alu 6061
Rozmiary M – 17" / L - 18"
Widelec amortyzowany
Amortyzator tył —
Napęd 21 biegów
Manetki przód Shimano ST-EF41 3 speed
Manetki tył Shimano ST-EF41 7 speed
Przerzutka przód Shimano FD-TY510
Przerzutka tył Shimano Altus RD-M310
Mechanizm korbowy Shimano FC-TY301 48/38/28T 170 mm
Hamulec przód aluminiowy
Hamulec tył aluminiowy
Tarcza hamulcowa przód —
Tarcza hamulcowa tył —
Opony 700×35C
Obręcze aluminiowe dwukomorowe
Piasta przód stalowa
Piasta tył stalowa
Kaseta/wolnobieg wolnobieg 14-28T 7 speed
Kierownica stalowa 610 mm
Mostek kierownicy aluminiowy regulowany MTS-C297 90 mm
Sztyca aluminiowa 27,2 mm 300 mm
Siodło Selle Royal / Selle Bassano
Pedały FP-804
Lampa przód Buchel halogen
Lampa tył Buchel
Waga 17,3 kg
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).