Rower gravel Rondo Ruut AL 2 Hydro Sram Apex citron/black
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 6499.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rower gravel Rondo Ruut AL 2 Hydro Citron/Black
Dla miłośników wyzwań i spontanicznych przejażdżek - Rower gravel RONDO RUUT AL2 Hydro Citron/Black! Jego solidna rama i karbonowy widelec sprawią, że poczujesz się pewnie w każdym terenie. Niezawodne podzespoły zapewnią Ci komfortową jazdę, bez względu na warunki. To idealny wybór, który zrewolucjonizuje Twoje przygody na dwóch kółkach!
Ruut - pierwsza linia modeli rowerów typu gravel na świecie ze zmienną geometrią, która zrodziła się z potrzeby posiadania prawdziwie wszechstronnej maszyny. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom mamy możliwość uprawiania bikepackingu, robienia długich dystansów i przejażdżek o charakterystyce sportowej.
W Rondo wszyscy lubimy współzawodniczyć - jeździmy szybko, ścigamy się - ale nie potrzebujemy roweru do świata CX. To, czego oczekujemy od roweru z barankiem, to możliwość jeżdżenia szybko i daleko - zwłaszcza na wyboistych drogach. Po latach prac, opracowaliśmy rozwiązanie, które według nas jest najlepszym wyborem dla prawdziwych riderów.
Ruut Al został zbudowany na nowej, jeszcze piękniejszej, aluminiowej ramie. Użyliśmy custom'owo hydro-formowanych rurek w przednim trójkącie i spłaszczonych w kształcie "S" w seat-stay'u dla większego komfortu. Szerokie i eleganckie prowadzenie rurek w okolicy środka suportu, zapewnia dodatkową sztywność boczną. Nowa rama posiada dużą ilość miejsca na opony, obniżoną wagę i bez-mostkowy seatstay z mocowaniem błotników. Ruut Al 2 został wyposażony w odchudzony widelec TwinTip 2.0 w technologii FLY z dodatkowymi mocowaniami na akcesoria. Komponenty w tym modelu to wytrzymały napęd Sram Apex 1x i korba FSA. Rower toczy się na sztywnych, aluminiowych kołach Rondo ubranych w nasze ulubione opony WTB Nano.
Cechy główne:
- Regulowana geometria - kąt główki i wyprzedzenie widelca
- Custom'owo hydro-formowana, lekka, aluminiowa rama
- Karbonowy widelec Ruut Twintip 2.0 Fly z uchwytami na bagażnik
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
- Uchwyty na bagażnik i błotniki
- Napęd 1x11
- Hydrauliczne hamulce tarczowe flatmount
- Sztywna oś z przodu i z tyłu
- Miejsce na opony 700c x 45/27.5 x 2.2 (622-45, 584-57)
Specyfikacja:
Rama: |
RONDO RUUT G2 CUSTOM FORMED AL6061-T6 |
Widelec: |
RONDO RUUT G2 TWINTIP CARBON |
Rozmiary: |
XS, S, M, L, XL |
Kierownica: |
RONDO FLARE 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL) |
Owijka: |
San Marco |
Wspornik kierownicy: |
RONDO 60MM(XS) 80MM(S), 90MM(M,L), 110MM(XL) |
Stery: |
UPPER STACK: IS 42 / 28,6 LOWER STACK: IS 52 / 40 SHIS |
Siodło: |
SELLE ITALIA MODEL X |
Wspornik siodła: |
RONDO 350 X 27.2 |
Hamulce: |
SRAM APEX 1 HYDRAULIC |
Tarcze hamulcowe: |
160MM/160MM |
Klamkomanetki: |
SRAM APEX 1 |
Mechanizm korbowy: |
RONDO DIRECT 42T 160 (XS), 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL) |
Suport: |
PF 86 |
Przerzutka przednia: |
- |
Przerzutka tylna: |
SRAM APEX 1 |
Kaseta: |
MICROSHIFT 11-42 |
Łańcuch: |
SRAM PC1130 |
Piasty: |
RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS |
Obręcze: |
RONDO ALUMINIUM 622-21/584-21(XS) |
Oś przednia: |
100/12mm/thread 1.5 |
Oś tylna: |
142/12mm/thread 1.5 |
Opony: |
WTB NANO 700C X 40 / PIRELLI GRAVEL ADV H 650B X 45 |
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).