Rower Kellys Whip 30 White M
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 2999.00
towar niedostępny


Opis
Rower Kellys Whip 30 White M
Kellys Whip 30 White (L) – dynamiczny dirt bike do trików i jazdy po skateparkach
Kluczowe cechy:
- Lekka aluminiowa rama Dirt 26″ z tapered head-tube i geometrią single-speed, zaprojektowana do dynamicznych skoków i tricków
- Widelec RST Omega T z 100 mm skoku na sprężynie – przystosowany do dirtowego stylu, z blokadą skoku
- Napęd jednoprzebiegowy – korba SAMOX 32T (170 mm), wolnobieg 15T i łańcuch KMC Z1, zapewniają prostą i bezawaryjną konstrukcję
Hamowanie i koła:
Tylne hamulce tarczowe mechaniczne Tektro, z tarczą 160 mm – skuteczne i łatwe w serwisie
Koła 26″ na aluminiowych obręczach KLS Brave Disc (559×23) i piastach KLS Firework/KT Disc – gotowe na jazdę w skateparku i na flow trailach
Kontrola i komfort jazdy:
Szerokie kierownice KLS Alm/En RiseBar (740 mm) z podwyższeniem 38 mm – świetna kontrola podczas tricków
Sztyca i siodło BMX Pivotal, pedały platformowe – idealne do dirtowej postawy i manewrowania
.
Dla kogo?
- Dla dzieci i młodzieży mierzących od około 170 do 190 cm – rama rozmiar L to sprawdzony wybór
- Dla osób szukających prostego, wytrzymałego dirt bike’a, gotowego na skoki, flow trail i skatepark – bez zbędnych biegów i skomplikowanych systemów.
Dlaczego warto?
- Idealna równowaga między niska masa + wytrzymałość + responsywność dzięki aluminiowej ramie i jednobiegowej konfiguracji
- Amortyzacja 100 mm dba o płynność jazdy po muldach i dropach.
- Gotowy do natychmiastowego użycia – zip, skoki i flow, bez zbędnych dodatków.
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).