Rower Gravel Romet Aspre 1 srebrno-czerwony
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 3299.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Gravel Romet Aspre 1
Romet Aspre 1 to partner do szutrowych wyzwań i przygód, który idzie krok dalej, podobnie jak Ty. Niech Cię nie zmyli jego elegancka sylwetka – pod maską kryje się bestia gotowa na ekstremalne wyzwania. Lekka aluminiowa rama 6061 X-Lite, wygodna geometria i starannie dobrane komponenty pozwalają cieszyć się każdym kilometrem na szutrze.
Aspre 1 to nie tylko rower – to przełomowy moment w odkrywaniu świata gravelowego. Dzięki nim pokonasz każdy korek, krawężnik czy wyboistą szutrową trasę. Lekkość ramy łączy się z prędkością dzięki obręczom Ryde i oponom Schwalbe G-One, które oferują zarówno przyczepność, jak i minimalne opory toczenia. Zapomnij o zmęczeniu podczas dojazdu do pracy – Aspre 1 sprawi, że codzienna podróż stanie się przyjemnością.
Śmiało przekraczaj granice miejskiej dżungli i odkrywaj nowe tereny, Aspre 1 z łatwością dostosuje się do każdego terenu. Napęd Shimano Claris 2×8 z rowerów szosowych gwarantuje płynne zmiany biegów, a hamulce tarczowe z szerokimi tarczami 160mm zapewniają pewne zatrzymywanie nawet w trudnych warunkach. Dodatkowo w Aspre 1 umieściliśmy liczne miejsca montażowe na akcesoria. Bez problemu zainstalujesz błotniki, lub bagażnik w celu większej użyteczności w trakcie codziennego użytkowania. Nic nie stoi na przeszkodzie aby go też zabrać na dłuższą trasę bikepackingową.
Czym jest uczucie jazdy bez ograniczeń? Aspre 1 nie tylko Ci to pokaże, ale również przekroczy Twoje oczekiwania. Ciesz się każdym kilometrem, podbijaj nowe trasy, a Aspre 1 będzie Twoim niezawodnym towarzyszem w każdej wyprawie!Rower Gravel Romet Aspre 1
Specyfikacja:
MARKA: ROMET
MODEL: ASPRE 1
ROK PRODUKCJI: 2024
KOLOR: SREBRNO-CZERWONY
ROZMIAR KOŁA: 28
WIDELEC: Carbon Tapered
PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Claris FD-R2000
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Claris RD-R2000
MANETKI PRZÓD: Shimano Claris ST-R2000 2 biegi
MANETKI TYŁ: Shimano Claris ST-R2000 8 biegów
MECHANIZM KORBOWY: Shimano Claris FC-RS200 46/34T 170mm /175mm
KASETA: Shimano HG200-8 12-32T 8 biegów
HAMULEC PRZÓD: Shimano BR-RS305 Flat Mount
HAMULEC TYŁ: Shimano BR-RS305 Flat Mount
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
PIASTA PRZÓD: Shimano HB-TX505
PIASTA TYŁ: Shimano FH-TX505
KIEROWNICA Romet: Gravel aluminiowa 420mm FLARE
MOSTEK KIEROWNICY: Romet Aluminiowy 90mm/100mm/110mm
SZTYCA: Romet Aluminiowa 27,2mm 300mm / 350mm / 400mm
SIODŁO: Romet Vader
PEDAŁY: FP-971 aluminiowe
OBRĘCZE: Ryde DP19
OPONY: WTB RIDDLER 700x37C
WAGA: 11,2 kg
GEOMETRIA | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
PRZEDZIAŁ WZROSTOWY cm | 172 | 172-178 | 180-188 | 188 | |
ROZMIAR OPON | 28" | 28" | 28" | 28" | |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ | 520 | 540 | 560 | 580 | |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY | 538 | 550 | 560 | 580 | |
WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY | 130 | 150 | 170 | 190 | |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO WIDELCA | 430 | 430 | 430 | 430 | |
KĄT GŁÓWKI | 70.5° | 70.5° | 71° | 71° | |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 65.2° | 64.2° | 64.2° | 63.7° | |
BAZA KÓŁ | 1026.1 | 1029.1 | 1035.2 | 1050.5 | |
STACK | - | - | - | - | |
REACH | - | - | - | - | |
PRZEKROK | 783 | 812 | 826 | - | |
MAKSYMALNY ROZMIAR OPONY | 700x40C | 700x40C | 700x40C | 700x40C | |
DŁUGOŚĆ WIDELCA | 378 | 378 | 378 | 378 | |
ERGONOMIA | - | - | - | - | |
DŁUGOŚĆ SZTYCY | 300 | 350 | 350 | 400 | |
ŚREDNICA SZTYCY | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 170 | 170 | 175 | 175 | |
DŁUGOŚĆ MOSTKA | 90 | 100 | 100 | 110 | |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 420 | 420 | 420 | 420 | |
PODKŁADKI POD MOSTKIEM KIEROWNICY | 2 | 2 | 2 | 2 |
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).