Rower Dirt Street NS Bikes Movement 3 26" Black
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 3299.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rower Dirt NS Bikes Movement 3 26" Black
Sercem roweru jest lekka, aluminiowa rama o solidnych rurkach. W ostatnim roku większość z naszych zawodników wybrało ramy aluminiowe. Są sztywne, wytrzymałe i są najlepszym wyborem dla osób, które najwięcej czasu spędzają na dirt'ach. Pomijając świetnych wygląd serii movement, te rowery posiadają wszystko co jest potrzebne najbardziej wymagającym rider'om.
Główne cechy:
- Sztywna i lekka aluminiowa rama
- Amortyzator RST Dirt T 100mm
- Aftermarketowy kokpit NS Bikes
- Korba Salt by WTP
- Tylna piasta z driverem 10t
- Hamulec tarczowy z tyłu
Specyfikacja:
- Rama: NS AL6061-T6 custom formed and butted tubes, tapered integrated headtube, 135x10mm
- Damper: /
- Amortyzator: Rst Dirt T, 100mm travel, 9mm axle, 1&1/8” steerer tube
- Stery: GW integrated tapered IS42/IS52, sealed bearings
- Mostek: NS Chemical 25.4
- Kierownica: NS Lick, 740mm
- Gripy: NS Hold Fast Unlocked -czarne
- Sztyca: Octane One fat seat-post combo
- Siodło: Octane One fat seat-post combo
- Hamulec przedni: Alhonga v-brake
- Hamulec tylny: Tektro MD-M300 Aries 160mm
- Obręcze: Jalco DBX 26”, NS Fundamental 26”, 32h
- Szprychy Spokes w/14mm nipples
- Piasta przednia: NS 100x9mm bolt-on
- Piasta tylna: NS 135x10mm single speed, 10T driver
- Opony przód/tył: Kenda Small Block 8 26x2.1"
- Korba: Salt by WTP tubular cromoly 25T
- Suport: Octane One external 68mm, w/Spanish bearings
- Pedały: NS Nylon
- Łańcuch: PYC P510H, 1spd
Waga: 13.1kg (z pedałami, bez przedniego hamulca)
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).