Rower Dirt Street NS Bikes Movement 24 Chameleon
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 4999.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Rower Dirt Street NS Bikes Movement 24
Movement 24 to rower, na który czekało wiele dzieci. Prawdziwy, profesjonalny rower dirtowy ... tylko mniejszy! Jego sercem jest lekka, aluminiowa rama z solidnymi rurami. Została zaprojektowana tak, abyś mógł jeździć jeszcze wyżej i szybciej niż kiedykolwiek. Rower jest wyposażony w wysokiej klasy części, takie jak nowy widelec RST F1RST 24 z sztywną osią 15 mm i hydrauliczną regulacją odbicia i kompresji, lekki mechanizm korbowy SRAM X1 z krótkimi ramionami oraz tylny hamulec hydrauliczny.
Specyfikacja:
- Rama: NS Bikes AL6061-T6 custom formed and butted tubes, 135x10mm dropouts
- Amortyzator: RST F1RST 24-15, 80mm travel, 15x100mm, Air spring, Hydrualic Rebound & Compression Adjust
- Stery: integrated tapered IS42/IS52, sealed bearings
- Mostek: NS Bikes Chemical 25.4
- Kolor: Chameleon
- Kierownica: NS Bikes Lick, 680mm 25.4
- Gripy: WTP Arrow 115, kids spec
- Sztyca: Kalloy 30.9mm
- Siodło: Dirt saddle, rails
- Hamulec przedni: Tektro MD-M280 Aries 160mm
- Hamulec tylny: Rever Attack U, 160mm
- Obręcze: NS Bikes Junior 24", 30mm wide, 32h
- Rozmiar kół: 24"
- Szprychy: Spokes w/14mm nipples
- Piasta przednia: NS Bikes 100x15mm sealed berings
- Piasta tylna: NS Bikes 135x10mm single speed, 10T driver (loose ball)
- Opony: Kenda SBE 24x2.1"
- Korby: Sram SX 155mm, narrow-wide 26t chainring
- Suport: Sram Powerspline, BSA 73mm
- Pedały: NS Bikes Nylon
- Łańcuch: PYC P510H, 1spd
- Napinacz: /
- Przerzutka: /
- Manetka: /
- Kaseta: 10T driver
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).