ROMET Vintage Eco D 28" biały
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 1699.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
ROMET Vintage Eco D
- klasyczny rower miejski
- idealny jako codzienny środek transportu
- ponadczasowa, komfortowa geometria
- nowoczesne komponenty
- akcesoria w zestawie: bagażnik, osłona, oświetlenie, stopka, błotniki
- napęd Shimano: 6 biegów na różne warunki
- hamulce zaciskowe i nożne
Dane techniczne
Widelec |
sztywny stalowy |
Koła, rama |
28” / stalowa |
Rozmiar |
M - 18” / L - 20” |
Widelec |
sztywny stalowy |
Napęd |
6 biegów |
Manetki tył |
Shimano SL-RS35-6R 6 speed |
Przerzutka tył |
Shimano Tourney RD-TY21-B GS 6 speed |
Mechanizm korbowy |
Cyclone CTL-3-101 38T 170 mm |
Hamulec przód |
V-brake Promax TX-117 aluminiowy |
Hamulec tył |
V-brake Promax TX-117 aluminiowy |
Opony |
700×35 |
Obręcze |
aluminiowe dwukomorowe |
Piasta przód |
Joytech 433 |
Piasta tył |
Joytech 434 |
Kaseta/wolnobieg |
6 biegów 14-28T |
Kierownica |
stalowa |
Mostek kierownicy |
aluminiowy |
Sztyca |
stalowa 25,4 mm 300 mm |
Siodło |
Romet City |
Pedały |
FP-804 |
Lampa przód |
1-LED bateryjna |
Lampa tył |
3-LED bateryjna |
Waga |
15,3 kg |
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).